Yaya Quote:

I write with humble. I scribble with passion. I doodle with emotions.





Followers

Friday, July 15, 2011

Review : Decorations

Bila dah kahwin, saket hati maken banyak.

Buncit : Awak ni cantik la. Macam bulan.
Me      : *senyum*
Buncit : Sebab bulan ada lubang2 macam muka awak.

@#$%%^&^..


+++

Another decoration, the ntah apa apa signage that cost me around RM1 for that long kayu.




Not that neat. But who cares.
Benda paling senang nak buat. :)

I just guna used kotak untuk do the signage bagi keras sikit. And guna thumb tacs untuk lekat. Cheap aite?

For the crane, MasyaAllah.... its memenatkan. I did 1000 of them. Mostly I did masa on the way to and from office dalam bas. :)

Optimize your time yow!

3 comments:

Unknown said...

kretifff sangatt

Anonymous said...

gigih..sgt kagum! =)

Liyana said...

sgt gigih.. tp puas hati dgn the outcomes kan :)