Yaya Quote:

I write with humble. I scribble with passion. I doodle with emotions.





Followers

Friday, June 25, 2010

Kawe jatuh hati lalu kecewa

I'm freaking fall in love with this chair yang sgt kena with my theme. Seriously!!. I was thinking to put this infront of my yard since padang rumah saya agak besar. Leh letak dalam 20-30 meja, roughly with no canopy so dia nampak lagi macam garden.. fuuhhh!!! gila jatuh cinta.

Image by khareyan

Sah sah!
Saya mahu!


But ma, she story-story me with this horrified story. She attended a wedding end of may last month. Dia cakap, bila dia pergi kat wedding tu, the weather is so nicee. Then the pengantin datang and tiba2, ribut taufan with angin kencang comes, pengantin semua basah, even guest bawah canopy pon terpaksa lari2 masuk rumah because of the angin tiup hujan thru the canopy. She added, all the scallops and flower for pengantin makan beradap semua terbang. Sedihhh gilaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

and diaa tambahhhh lagiiiii , hujan ribut lebat at penang slalu on may and june. OMG!! ini lagi menyedihkan!

after that, ma tanya this soalan :
Suka makan kerak nasi x?
 My answer - No

Suka makan dalam mangkuk x?
Me terdiam, and ma sengih.

and she said "Sila start berdoa hari ni ye, you have 1 year to go"

:(

No comments: