Yaya Quote:

I write with humble. I scribble with passion. I doodle with emotions.





Followers

Tuesday, May 25, 2010

Cerita Cinta Roti Canai - episode 4

Kumbang and I were at Rusna Tomyam. We talk about how stupid can a person could be.


Beliau : Bijak itu banyak. Tapi banyak budak degree takde bijak macam saya ada ni.Tekalah saya bijak ape. (dia mmg suka belagak sikit)

Me : Huh? Bijak ape yang awak ada? Bijak kelentong?

Beliau : Bukann..

Me : Lepas tu ape?

Beliau : Awak x bijak la tu sebab tu tak tau.

Me : (apa punya tunang daaa!!)


I took my car key and I pook his hand.


Beliau : Ouch. Sakit. Nape cucuk saya.

Me : Tahu tak kenapa saya cucuk awak?

Beliau : Huh?? Kenapa?

Me : Kira awak x bijak la x tahu nape saya cucuk awak.

Beliau : Terdiam.


Yess! Dapat balas dendam! Yaya gembira dalam hati.

No comments: