Yaya Quote:

I write with humble. I scribble with passion. I doodle with emotions.





Followers

Friday, May 14, 2010

Chemeeeeeeeeee!!!!!~


Kumbang saya suruh saya update blog. Katanya, hidup dia tidak bermakna tanpa membaca blog saya. (itu ayat sekadar ingin mengambil hati saya) Malangnya, saya tidak mempunyai apa apa untuk diupdate. Lalu, saya ingin menceritakan hari bersuka ria kaum cheme. ( ayat saya sgt poyosss sekarang dan kemudian kemudian sebab saya di dalam mood kepoyoan)


Saya dan team merah perempuan saya sungguh hebat lalu menang dalam pertandingan tarik tali dan bola baling baling. Dalam bola baling-baling ni, saya berperanan menjadi tiang gol. Hey! ingat senang ke nak jadi tiang gol nie, susah k!. Walaupon tiada berlari2 macam orang lain, tapi ia sangat memerlukan kelompatan yang tinggi, ketekunan dan kecendurangan menangkap bola. Tanpa ciri2 berikut, anda tidak layak jadi tiang gol. Jikalau tiada tiang gol yang berkaliber (macam saya), maka tiadalah gol2. (cheewahhh!!) . hehehe.. takdelahhh. team kami menang sebab team member kami semua HEBAT2. Si team perempuan score markah, si team lelaki jadi cheerleader terbaik.

Combination tersebut membuatkan team kami jatuh ke tempat kedua. Alaa.. kami dua mata je different dengan team first.


Tak caya dengan kehebatkan team merah? Tgk laa videoo nii..

kami hebat!!!



Dalam tarik-tarik tali pula, saya jadi achor. Takde benda best pon nak cakap dalam game nie. Walaupon kami menang, saya berasa amat malu. Sebab saya terjatuh masa tgh tarik. Dah laa terjatuh, kena heret plak tu, sebab tali tu lilit dekat badan saya. Ahh benci benci benciiii. Macam nak terjun je laut, takmau naik2 dah. Tapi, disebabkan cheerleader lelaki2 yang bersorak-sorak, maka saya bangun dengan buat muka selamba dan terus tarik dan tarik dan tarik lalu menang. Yeahh!!! (masih dalam mood malu)

Ohh fyi, kami tarik tarik tali dalam hujaaaannn!!

Korang korang, introduce you team merah yang hebat hebat.

nama gaya lembut itu: ijat si mermaid

Conclusion, saya sukaaaaaaaa chemee outing!! best gilaaaaa! Kepada dikau dikau yang tidak attend, kamu rugi!!.

Berjoget2 mintak buat alumni pulak setahun dari sekarang.

Waaaaaaa.... Badan saya sangat sakettttt......!!!

No comments: