Yaya Quote:

I write with humble. I scribble with passion. I doodle with emotions.





Followers

Tuesday, September 7, 2010

Yaya Economy Downfall.

Kamu wahai sayang, pergi kamu meninggalkan saya,
terkapa-kapa.
bersama tun dan tin,
komet dan kamuk,
pergi...

Lari lari,
jauhhh dari sang penyakit,
penat dan benci datang
bertemankan virus,
tidak menolongg.

Superman datang,
I love you,
itu ungkapan,
atau bilangan.
kata-kata yang,
best didengar.

Aku dan saya,
sungguh girang,
jump to the sky.
sebab seronok.

Me and you,
kuch kuch hota hai.


eh eh eh... boleh jadi william shakespeare.


+++++


saya selalu perasan suara saya sedap. saya suka pilih lagu high notes. Padahnya, saya slalu memalukan diri saya.

dan jikalau dan kalau dan tidak kalau, anda tidak sanggup dgr high pitching dari saya..

JANGAN BAWA SAYA KE KAROEKE! walaupon saya sgt suka karoeke.

No comments: