Yaya Quote:

I write with humble. I scribble with passion. I doodle with emotions.





Followers

Wednesday, August 4, 2010

Doctor, kamu boleh check penyaket saya tak?

Saya sedang mengalami osteoporosis.

Do I spell it right?

I'm having bad saket tulang belakang, disebabkan tuan punya badan yang sangat malas mahu begerak. Tulang saya memerlukan pelincir. Pelincir cap kerja engineer can do wonders to my bones.

Saya juga sedang mengalami penyakit brokedosis. This disease can only be discrimate by every monthly pay cheque.

Dan juga boringtosis, yang telah menyebabkan pengumpulan lemak-lemak tepu di badan. Penyakit ini sudah ke tahap serius. I need  doses of 2200calories of work each day.


Tolong tolong!


Yes! I need a job. Staying at home doing nothing can drives me to ultimate crazy.


Anyhow..

Nak daftar jadi model boleh? Banyak model agency kat internet. Jurgita lah, SP-model lah, my cen , macam-macam. her her her. Merepek merepek..

Sedang belajar smile-zing through you eyes bebeh.

Nota diri sendiri : Yaya, cermin muka sendiri boleh?

No comments: